ΤCB crossroads Ι A MICE experts and professionals meet-up

Θεσσαλονίκη, Πέμπτη 6 Απριλίου 2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΤCB crossroads Ι A MICE experts and professionals meet-up

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η συνάντηση ειδικών, επαγγελματιών και εκπροσώπων φορέων για τον επαγγελματικό τουρισμό στη Θεσσαλονίκη.

Τρίτη 5 Απριλίου 2022, ONOMA HOTEL

 Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε  συνεργασία με το Thessaloniki Convention Bureau, πιστοί στην τάση τους να χαράσσουν νέους δρόμους επικοινωνίας και να δημιουργούν συνθήκες και προϋποθέσεις μετάδοσης γνώσης, πληροφορίας και ουσιαστικής συζήτησης, εγκαινίασαν τη νέα σειρά εκδηλώσεων με τίτλο TCB crossroads, με πρώτη τη συνάντηση “Α MICE experts and professionals meet-up” η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Απριλίου 2022, στο ONOMA HOTEL.

Περισσότερα από 130 άτομα έδωσαν το «παρών» στο πρώτο TCB crossroads, την εκδήλωση που στον πυρήνα της έχει τους ανθρώπους του τουρισμού – εκπροσώπους και στελέχη ιδιωτικών και δημόσιων φορέων, οργανισμών και τουριστικών επιχειρήσεων – που επέδειξαν εξαιρετική ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα παρά τη σφοδρότητα της πανδημικής κρίσης.

Το πρόγραμμα του TCB crossroads περιλάμβανε ενδιαφέρουσες ομιλίες και συζητήσεις, χρήσιμες πληροφορίες, επιτυχημένες πρακτικές προορισμών και εξειδικευμένα εργαστήρια με στόχο την ουσιαστική συζήτηση για την ανάπτυξη του MICE τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας όπως επίσης και την ενίσχυση των επαγγελματιών του τουρισμού μέσω της παροχής γνώσεων και της ανάπτυξης δεξιοτήτων.

10 ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ανάμεσα τους εκπρόσωποι από διαφορετικούς χώρους, όπως της επιστήμης, του τουρισμού, της διαφήμισης, της επιχειρηματικότητας και των πωλήσεων, συνέβαλαν στη διαμόρφωση ενός  πολυδιάστατου και δυναμικού προγράμματος.

Το TCB crossroads άνοιξε ο Gorazd Cad, CEO Toleranca Marketing που με την εισήγηση “Power to the Destinations” επικεντρώθηκε σε καλές πρακτικές ανταγωνιστικών προορισμών και ανέλυσε τη θέση της Θεσσαλονίκης στον ευρωπαϊκό συνεδριακό χάρτη και τις αντίστοιχες προοπτικές της.

Ακολούθησε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα την επόμενη μέρα του συνεδριακού τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας με τη συμμετοχή του Δημήτρη Φραγκάκη, Γενικού Γραμματέα του EOT, Αλέξανδρου Θάνου, Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής  Μακεδονίας, Μαρίας Καραγιάννη, Αντιδημάρχου Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, Ειρήνης Τόλη, Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου HAPCO & DES, Ανδρέα Μανδρίνου, Προέδρου Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και Γιάννη Ασλάνη, Προέδρου Διοικητικού Συμβουλίου του Thessaloniki Convention Bureau. Τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Εύη Καλλίνη.

Στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης, μετά από σύντομες εισαγωγικές παρουσιάσεις (short talks), πραγματοποιήθηκαν ειδικά θεματικά εργαστήρια για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων. Ο Πέτρος Ρούσης, Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαιδευτής και Coach μοιράστηκε την εμπειρία του στο εργαστήριο «Sales Techniques», η Έλενα Παπαδοπούλου, Ideas curator – Speaker coach, ήταν πηγή έμπνευσης για τους συμμετέχοντες στο εργαστήριο «Presenting with impact», ο Γιώργος Μαντζουρανίδης, Copywriter – Brand Narrator εξήγησε την αναγκαιότητα από πλευράς προορισμών για τη δημιουργία ενδιαφέροντος «Destination Storytelling» και ο Gorazd Cad, με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στη διοργάνωση εκδηλώσεων ανέδειξε τη σημασία της δημιουργίας εμπνευσμένων εκδηλώσεων στο εργαστήριο “Power to the Meetings”.

«Ο συνεδριακός τουρισμός είναι ένα τμήμα της τουριστικής αγοράς που αποφέρει στους προορισμούς πολύ υψηλά έσοδα και στηρίζει με το σύνολο των προσφερόμενων υπηρεσιών πολλές επαγγελματικές κατηγορίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ICCA που αφορούν στην κατάταξη πόλεων και χωρών για τη βιομηχανία του MICE, η Θεσσαλονίκη βρίσκεται στην υψηλότερη θέση των τελευταίων 10 χρόνων. Για το λόγο αυτό διοργανώσαμε μία εκδήλωση και απευθυνθήκαμε σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, οργανισμούς και επιχειρήσεις από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν καλές πρακτικές, να ενημερωθούν για τις πλέον σύγχρονες μεθόδους προβολής και προώθησης από καταξιωμένους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό μέσω της παροχής γνώσεων και της ανάπτυξης δεξιοτήτων, με στόχο τη δημιουργία νέων προϊόντων που θα προωθήσουν αποτελεσματικά το συνεδριακό προϊόν της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και θα προβάλλουν τη Θεσσαλονίκη και τις γύρω Περιφερειακές Ενότητες ως ένα πολυδιάστατο σύνολο ελκυστικών και συναρπαστικών ταξιδιωτικών προϊόντων και εμπειριών. Έχουμε βάλει ψηλά στην ατζέντα μας και τον στρατηγικό μας σχεδιασμό τις συνέργιες με τους τοπικούς φορείς σχετικούς με τον τουρισμό, ώστε το αποτέλεσμα να είναι πολλαπλασιαστικό και να υπάρχει κοινή στόχευση», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.

«Με μεγάλη χαρά εγκαινιάζουμε σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μια νέα σειρά εκδηλώσεων, το TCB crossroads, η οποία περιλαμβάνει παρουσιάσεις, συζητήσεις και εξειδικευμένα εργαστήρια για τους επαγγελματίες του τουρισμού, με σκοπό την ενδυνάμωση των στελεχών παράλληλα με τις δράσεις για την προβολή  του προορισμού. Το Thessaloniki Convention Bureau συμπληρώνει φέτος 8 χρόνια επιτυχημένης πορείας κατά τα οποία τέθηκαν στέρεες βάσεις ώστε να προχωρήσουμε δυναμικά στην ανάδειξη και ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης ως συνεδριακού προορισμού» δήλωσε ο Γιάννης Ασλάνης, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Thessaloniki Convention Bureau.

 

 

Μενού